ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
α) Τα προϊόντα είναι αμεταχείριστα δεν έχουν ανοιχτεί και είναι στην αρχική τους συσκευασία μαζί με τυχόν συνοδευτικό υλικό
β) Η συσκευασία και το συνοδευτικό υλικό πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση
γ) Το αίτημα επιστροφής δεν πρέπει να ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας.
δ) Αλλαγές δεν πραγματοποιούνται σε εσώρουχα για λόγους υγιεινής
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΦΘΟΡΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Κατά την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να ελέγξετε εντός 24 ωρών την ορθότητα της παραγγελίας και την ακεραιότητα των προϊόντων και της συσκευασίας. Αν εντοπίσετε λάθη, παραλείψεις ή ζημιές κατά την μεταφορά στην παραγγελία σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας έτσι ώστε σε περίπτωση ζημιάς, να μπορούμε να ζητήσουμε την νόμιμη αποζημίωση από τον μεταφορέα μας.
Έχετε το δικαίωμα επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων ή λάθος προϊόντων εφόσον το δηλώσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή παραλαβής.
Μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του, θεωρείται ότι το προϊόν παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και οποιεσδήποτε επιστροφές και αντικαταστάσεις δεν γίνονται δεκτές.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Καθώς το cloth.gr είναι αποκλειστικά διαδικτυακό κατάστημα όλες οι επιστροφές γίνονται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών. Τα έξοδα που προκύπτουν επιβαρύνουν κατά περίπτωση:
• Στην περίπτωση υπαναχώρησης τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή.
• Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων με φθορές κατά την μεταφορά τα έξοδα επιστροφής και αποστολής επιβαρύνουν το cloth.gr
• Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος τα έξοδα επιστροφής και αποστολής επιβαρύνουν το cloth.gr Ο αγοραστής οφείλει μόνο να κρατήσει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και τυχόν συνοδευτικό υλικό.
Στην περίπτωση που ο πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία που έχει πραγματοποιήσει στο eshop και το προϊόν επιστραφεί σε εμάς, καλείται να καταβάλει 6,00€, τα έξοδα αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας του στο ibank της επιχείρησης
Σε περίπτωση που θέλετε να επιλέξετε μια άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς ακόμα και στις περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων, λάθους παραγγελίας ή φθοράς κατά την μεταφορά.
Δέματα που επιστρέφονται με άλλη μεταφορική με χρέωση παραλήπτη δεν θα γίνονται δεκτά.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ
• Καλέστε μας στο τηλέφωνο 6970026201 για να μας γνωστοποιήσετε το αίτημά σας.
• Συσκευάζετε το προϊόν ή τα προϊόντα σε κουτί μαζί με την φόρμα επιστροφής και την απόδειξη σας ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.
• Επικοινωνείτε ή επισκέπτεστε το κοντινότερο σε εσάς κατάστημα της ACS.
• Αποστέλλετε τα προϊόντα πίσω σε εμάς, με χρέωση παραλήπτη ενημερώνοντας την μεταφορική ότι πρόκειται για επιστροφή. Στην περίπτωση της υπαναχώρησης με επιστροφή μετρητών τα μεταφορικά θα αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής.
Μετά την παραλαβή της επιστροφής θα γίνει έλεγχος των προϊόντων ώστε να διαπιστωθεί κατά περίπτωση αν τηρούνται οι όροι επιστροφής.
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Στην περίπτωση της υπαναχώρησης και μετά τον έλεγχο της επιστροφής μπορείτε να επιλέξετε την αγορά άλλων προϊόντων αντίστοιχης αξίας ή την επιστροφή των χρημάτων σας. Το πόσο που θα σας επιστραφεί θα ισούται με την αξία των εμπορευμάτων μείον το κόστος επιστροφής.
Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται πάντα μέσω μεταφοράς / κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.